maanantai 15. helmikuuta 2016

Viimeisiä trikoita viedään!

Minulla on nyt ollut kaverini ompelukonelainassa, noin 3kk. Paljon olen saanut aikaan - mutta päätin, etten palauta konetta ennenkuin olen saanut pidemmät trikoopalat muunnettua leggareiksi. 

Loppiaisena tein legginssit tästä Veljekset Keskiseltä ostamastani kankaasta.

Ja ystävänpäivänä Turun Jätti-Rätistä ostamastani ruusukankaasta.
Ruusukangas olikin sitten viimein yli 1m mittainen pätkä, joka vielä kaapista löytyi. Muuten jäljelle jäikin pipovärkkiä ja vauvojen housuihin sopivia paloja - niitä jos saisin vielä muutamat ommeltua ennen kuin vien koneen takaisin, niin olisin oikein tyytyväinen. Pussukoihin tarkoitut puuvillatkin olen käyttänyt lähes kaikki, lopuista tein pieniä 30x30cm tyynyjä. Pienemmät palat ajattelin myydä netissä pois, josko jokin muu askartelukirppisläinen sattuisi haluta niistä jotain ommella :)
Ja uusien kankaiden ostolakossa olen ollut jo tovin - pakko saada tilaa ja nyt jos palautan koneen, niin turha hamstrata kankaita taas vuosiksi odottamaan käyttöä. 
Saas nähdä kuinka kauan ostolakkoni pitää, jännityksellä odotan itsekkin :)

Tavoitteissa toki on oppia vielä joskus tekemään myös toppeja ja paitoja, ikävä kyllä ompelukurssi, jonne olin suunnitellut meneväni peruuntui - täytyy odottaa uusia vastaavia kursseja syksyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti