torstai 22. lokakuuta 2015

Peukaloisen retket ja osa Alfredia

Keskiviikon vapaapäivänä pyörähdin kirpparilla, Ullakolla. Hetken jo näytti, etten löydä mitään. Topi ja Tessu satua 80-luvulta kannoin hetken mukanani, kunnes se sai väistyä näiden tieltä. Jokin sai minut kiertämään yhden käytävän uudelleen - ja tavaroiden alta pilkisti laatikollinen lasten elokuvia. Laatikossa olivat myös nämä! 

Peukaloiset retket - kaikki 52 jaksoa, kahdessa boxissa.
 Kannet olivat hyvässä kunnossa ja levyt aivan naarmuttomia. Epäilen, että saaja ei ollut pitänyt - ja katsomatta olivat jääneet. Boksilla hintaa 8e, yhteensä siis 16e. En epäröinyt hetkeäkään vaan suuntasin nämä kainalossa kassalle. Näistä jaksoista olen nähnyt vain osan lapsena, joten kiva olisi päästä näitäkin jossain välissä aloittelemaan ja katsoa paljonko muistan :)

Olen jo lähes luopunut toivosta löytää Alfred J. Kwakin 2.kausi.
Olen etsinyt sitä nyt facebookin leffakirppiksiltä yms. (ostoilmoitusten kera) jo 2 vuotta - kerran olin jo lähellä saada sen, mutta myyjä halusi myydä minulta löytyvän 1 ja puuttuvan 2 kauden samalla kertaa. Tarjouduin kyllä ostamaan molemmat - mutta se ei käynyt. Harmittaa! Livekirppareillakaan en ole nähnyt ainuttakaan, en edes noita 4 jakson boxeja.

Eli jos olette valmiit myymään / tiedätte keneltä kyseisen 2.kauden voisi ostaa olen kiinnostunut ostamaan :)

Pahimpaan hätään ostin tämän facebook-kirpparilta 4e sis.postit. Olen katsonut näitä siis ajoittain youtubesta, mutta haluaisin jaksot omaksi asti... keräilijä kun olen :) 
 Juuri nuo egypti-jaksot olivat lapsena suosikkejani, sopivan jänniä!

Muistatko sinä näitä sarjoja?

2 kommenttia:

  1. Alfred J Kwak ja Peukaloisen retket olivat yksiä mun lemppari lastenohjelmia lapsena! Mä olen kans hommannut nuo kaikki dvd:nä, jotta olen päässyt katsomaan niitä omien lasten kanssa :D Jossain vaiheessa Alfredia oli monessakin paikkaa ihan tosi edullisesti alehintaan myynnissä, muttei vissiin enää.. Toivottavasti löydät etsimäsi Alfredin jostain vielä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että joku muukin on hurahtanut näihin!
      Mulla alkaa ollakkin lähes kaikki kasassa mitä olen lapsena katsonut, kaikki Babarit, Muumit ja Phileas Fogit, Ankronikat, Tohtori Sykeröt... ei puutu kun Tao Taot (löytyy osa) ja Maija Mehiläiset, joista en halua uusia, vaan juuri niitä vanhoja.

      Poista