lauantai 8. lokakuuta 2016

Disneyn Lego-figuurit

Keräsin innoissani Simpsons-legojen ensimmäisen sarjan jokaisen hahmon, toisesta sarjastakin osan - sitten ehdin jo hetken pitää taukoa keräilystä, kunnes kauppoihin ilmestyivät henkilökohtaiset suosikkini! Disneyn hahmot!


 Disneyn sarjassa oli monta sellaista hahmoa, jotka ehdottomasti halusin. En kuitenkaan kaikkia (Mr. Incredible, Syndrome, Buzz ja Alien olivat minulle vieraimmat). Halusin ehdottomasti Pahattaren, Merenneidosta tutun Ursulan ja Kapteeni Koukun. Kapteeni Koukkua ei ole vielä tullut vastaan - sarja on selkeästi haastavampi tunnistettava kuin aiemmat! Näin kertoivat myös muut kanssani kaupoissa pusseja tutkineet keräilijät :)

 Joitain hahmoja, olen kuitenkin jo onnistunut saamaan kokoelmiini:
 Peter Pan, Liisa Ihmemaasta, Pahatar ja Ursula.

Ariel, Lampunhenki, Mikki ja Minni sekä Stitch.

Etsinnässä siis vielä:
- Kapteeni Koukku
- Aladdin
- Irvikissa

Hetkeen en ole näitä hahmoja ehtinyt kaupoista metsästää, jossain kaupoissa näkyi ainakin vielä olevan (mm. Tokmanni) - ja jostain on ainakin hetkellisesti olleet loppuunmyytyjä (Keskinen, Cittarit, Halpa-Hallit..)

Toivottavasti Disney legoistakin tulee useampi sarja myyntiin! Näen jo sieluni silmin Kaunottaren ja Hirviön, Leijonakuninkaan Simban ja Lumikin noidan legoina.

2 kommenttia:

  1. Täällä toinen keräilijä! Minä en ehtinyt saamaan Simpsonien ykkösestä kuin kaksi. Toisen sarjan sain kerättyä ja nyt on muutamia Disney-sarjasta kerättynä. Minä olen olen todella huono tuossa tunnistamisessa, joten ostan vaan summissani. Se vaan harmittaa, kun tulee monta samaa. Nimim. Simpsonien Willieitä on muutama. Eihän sulla olis jäänyt Simpsonien 1.sarjasta ylimääräisiä...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun onnistui kerätä Simpsoneiden eka sarja niin, ettei tullut yhtään tuplaa. Keräsin hahmot yksitellen, aina etukäteen päättäen, minkä etsin milloinkin. Veljelle ostin sitten vielä Homerin, kun sain oman sarjan täyteen. Willie minulta löytyy, keräsin sen ensimmäisten joukossa. Onko sinulla tuplia Disney-sarjasta? Mulla taitaa olla kaksi Ursulaa?

      Poista