sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Arabian Daisy, Esteri Tomula

 Muutaman viikon tauon jälkeen käväisin Shoppis-kirpparilla ja ilokseni löysin matalan Daisy-lautasen! Sen verran olen Arabian Keräilijän aarteita lueskellut, että tunnistin tämän  olevan Esteri Tomulan käsialaa. Olen pitkään miettinyt, mitä alkaisin Arabialta itselleni kerätä ja olen entistä varmempi, että Esteri Tomulan tuotanto olisi minulle se oikea keräilykohde. Pidän hänen väreistään ja pienistä yksityiskohdistaan. Miehelläni on ruoka-astiastona Esteri Tomulan Floraa ja itselleni olen aiemmin ostanut kirppiksiltä Tomulan Malva- ja Satuprinsessa-kulhot.

Kokonaiset 2euroa maksoi tämä ihanuus!

 Pari pientä jälkeä lautasessa on, mutteivät nuo minua haittaa. 

Pohjassa leimat ARABIA, Made in Finland 12-66.

Seuraavaksi haaveilen löytäväni Tomulan Kehäkukkaa tai Krokusta (jota äitini äidillä on käytössä). Myös Musta Ruusu olisi kaunis! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti