torstai 20. elokuuta 2015

TucTuc ja kissatossut

Olin viime viikolla seikkailemassa aurinkoisessa Englannissa - Yorkshiressä. Reissussa kertyi niin paljon kuvia, että jaan ne moneen tulevaan postaukseen. Nummimaisemia, ostoksia ja Emmerdale-hetkiä siis luvassa!
 
Onneksi aurinkoiset säät suosivat vielä Suomessakin kesälomaansa jatkavia - minuakin siis! Olen pyöräillyt innokkaasti kirppareille ja viettänyt leppoisia, kiireettömiä lomapäiviä kaupungilla, kun olen odotellut miestä töistä kotiin. 

Eräällä kirpparireissulla näin nämä ihanat Tuc Tucin punaiset leijonahaalarit.
Pakkohan nämä oli omaan vauvanvaatevarastoon ostaa!
TucTuc oli itselle vieras merkki, mutta netti paljasti merkin olevan espanjalainen.

Aivan älyttömän suloiset nuo värikkäät napit ja  häntä!
Hintaa haalareilla oli 2e. 
......................................................................

Vaikka olen kova kiertämään kirppareita, en yleensä osta muille lahjaksi mitään kirppareilta (ellen varmasti tiedä, että toinen kerää jotain poistunutta sarjaa yms).

Kaveripariskunnan tyttö täytti reissussa ollessani 1v ja olin jo aiemmin ostanut hänelle lahjan, mutten tietenkään muistanut postittaa sitä ennen lähtöäni. Tänään kuulin, että lahja on mennyt perille - joten uskallan sen esitellä. Itse tekemän kortin lisäksi "pohjoiseen" lähtivät pienet "kerhotossut". 

 Kissatossut ostettu Lindexiltä.
Kortissa käytin Whimsyn valmista korttikuvaa, kukkia ja tarratimantteja. 

Onnea Pihla! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti